Guest Directory
Hotel Bonavia

GRAND HOTEL BONAVIA Member of Jadran hoteli Rijeka

Dragi gosti,
drago nam je što Vas možemo ugostiti u srcu Rijeke. Bilo da ste ovdje zbog posla, odmora ili posebne prilike, naš tim predano radi na tome da Vaš boravak bude što ugodniji i nezaboravniji.

U Grand Hotelu Bonavia pružit ćemo Vam više od samog smještaja; nudimo Vam iskustvo koje odražava jedinstveni šarm i energiju našeg živahnog grada. Rijeka, grad prožet poviješću i kulturom, nudi pregršt iskustava koja čekaju da ih istražite, a Garnd Hotel Bonavia nalazi se na izvrsnoj lokaciji koja vam omogućuje jednostavan pristup svim gradskim znamenitostima. Ukoliko trebate bilo kakvu pomoć ili preporuku gdje ići i što raditi, naš tim na recepciji Vam stoji na usluzi.

Prepustite se kulinarskom putovanju u našem restoranu, gdje naši vješti kuhari pripremaju izvrsna jela koja ističu lokalne okuse koristeći najsvježije namirnice. Počastite se posebnim obrokom i uživajte u okusu Hrvatske.

Ako Vam bilo što zatreba tijekom Vašeg boravka, od našeg predanog osoblja Vas dijeli samo jedan telefonski poziv. Ovdje smo kako bismo osigurali da Vaše vrijeme provedeno s nama bude doista za pamćenje. Vaša udobnost, sigurnost i zadovoljstvo naši su glavni prioriteti.

Vaše povratne informacije su nam od iznimne važnosti jer nam pomažu u neprestanom poboljšavanju i nadmašivanju Vaših očekivanja. Molimo Vas da se ne ustručavate podijeliti s nama svoja razmišljanja i prijedloge tijekom boravka.

Nadamo se da će vam sadržaj ovog direktorija olakšati potragu za informacijama dok ste s nama, upoznati vas s uslugama koje nudimo i pomoći vam odabrati doživljaje koji će upotpuniti vaš boravak.
Hvala Vam što ste odabrali upravo naš hotel. Želimo vam ugodan boravak!

Osoblje Grand Hotela Bonavia

Rezervacije

T+385 51 357 980
Esales@bonavia.hr
Wbonavia.hr
ADolac 4 | 51000 Rijeka | Croatia

Mediji i komunikacija

INTERNET

Bežični Internet (Wi‑Fi) dostupan je u cijelom hotelu. Za pomoć oko spajanja obratite se recepciji.

TELEFON

Za pozivanje vanjske linije molimo pritisnite 0.

Za pozivanje druge hotelske sobe, molimo pritisnite 6 + broj hotelske sobe.

Ukoliko želite nazvati recepciju, birajte 6100.

CIJENE TELEKOMUNIKACIJSKIH USLUGA

Cijena telefonskog impulsa obračunava se prema važećem cjeniku. Za dodatne informacije obratite se recepciji.

POŠTANSKE USLUGE

Poštanske pošiljke možete predati na recepciji.

TELEFONSKI BROJEVI ZA HITNE SLUČAJEVE

HITNA POMOĆ 194/112

VATROGASCI 193/112

POLICIJA 192/112

POZIVNI BROJEVI

0+0043 Austrija

0+0039 Italija

0+0049 Njemačka

0+007 Rusija

0+00386 Slovenija

0+0041 Švicarska

0+0044 Velika Britanija

0+0031 Nizozemska

0+0033 Francuska

0+00420 Češka Republika

0+00421 Slovačka

0+0034 Španjolska

0+0032 Belgija

0+0045 Danska

0+00380 Ukrajina

Kućni red

Kako bismo vam osigurali ugodan boravak i otklonili moguće nesporazume za vrijeme boravka u našem hotelu, molimo vas da se pridržavate sljedećeg kućnog reda:

  • Hotelskim smještajem može se služiti samo osoba koja je uredno prijavljena na recepciji. Na dan dolaska soba vam je na raspolaganju (prijava) od 14:00 sati.
  • Kraći boravci bit će obračunati i naplaćeni prilikom dolaska, a duži boravci svakih sedam dana. Sve ostale dodatne usluge korištene tijekom boravka kao što su troškovi telefona, mini bara i slično, naknadno se obračunavaju i naplaćuju prema važećem cjeniku.
  • Prilikom dolaska prijavite osobno vozilo ili motocikl na recepciji jer u protivnom ne snosimo nikakvu odgovornost za eventualne štete nastale na parkiralištu hotela.
  • Radi vaše privatnosti na raspolaganju vam stoji sef koji se nalazi u vašoj sobi. Hotel ne odgovara za vrijednosti ostavljene u hotelskim sobama. Eventualni gubitak ili pronalazak stvari molimo prijavite recepciji.
  • U slučaju eventualnih neispravnosti u sobi ili drugih primjedbi molimo obratite se recepciji.
  • Radi vlastite sigurnosti i sigurnosti svoje djece, poštujte sve znakove obavijesti i zabrane kao i upute upozorenja koje dobijete od hotelskih djelatnika. Maloljetnu djecu ne ostavljajte bez nadzora. Svaki slučaj opasnosti koji ugrožava zdravlje i život gostiju ili hotelskog osoblja odmah prijavite recepciji.
  • Molimo vas da čuvate hotelski inventar i opremu. Hotelski inventar (krevetnina, ručnici i dr.) ne smije se iznositi iz sobe. Napominjemo da ste odgovorni za štetu nastalu svojom krivnjom ili krivnjom osobe za koju ste odgovorni te ste nastalu štetu dužni nadoknaditi hotelu.
  • Bez znanja i suglasnosti recepcije u sobama nije dozvoljeno primati posjete.
  • Kućni ljubimci su dozvoljeni uz naknadu prema važećem cjeniku, osim u ugostiteljskim objektima.
  • U zatvorenim prostorima hotela zabranjeno je pušenje.
  • Molimo vas da u vremenu od 24:00 do 07:00 sati ne remetite red i mir.
  • Eventualni prijevremeni odlazak prijavite recepciji najkasnije dan ranije do 10:00 sati. U protivnom ćemo biti prisiljeni naplatiti iznos čitavog boravka.
  • Na dan odlaska sobu treba napustiti (odjava) do 11:00 sati. Zadržavanje sobe nakon tog vremena uvjetuje plaćanje dnevnog boravka. Za mogućnost produženja boravka molimo vas obratite se osoblju recepcije.
  • Gostima koji se ne pridržavaju ovoga kućnog reda te onima koji svojim ponašanjem remete red i mir u hotelu i uznemiruju druge goste i osoblje, može se otkazati daljnji boravak. Namjerno učinjenu materijalnu štetu bit ćemo prisiljeni naplatiti.
  • Početkom korištenja smještaja podrazumijeva se da je gost upoznat s kućnim redom i suglasan s ovdje istaknutim obavezama i uvjetima. Molimo vas da reklamaciju prijavite za vrijeme vašeg boravka, kako bi na istu mogli reagirati i vaš boravak učiniti ugodnijim.
  • Plaćanje je moguće isključivo u eurima.

Soba i hotelske usluge

VRIJEME ODJAVE

Na dan odlaska sobu treba napustiti (odjava) do 11:00 sati. Zadržavanje sobe nakon tog vremena uvjetuje plaćanje dnevnog boravka. Za mogućnost produženja boravka molimo vas obratite se osoblju recepcije. Da biste izbjegli ranojutarnje čekanje u redu na recepciji, možete svoj račun podmiriti dan ranije.

KREDITNE KARTICE

Račun možete platiti sljedećim kreditnim karticama: Eurocard/Mastercard, Diners, Visa, Maestro.

PRIBOR ZA PRVU POMOĆ

Pribor za prvu pomoć nalazi se na recepciji. Zbog zakonskih ograničenja nije dozvoljena distribucija lijekova koji se ne nalaze u priboru za prvu pomoć. Za više informacija o liječniku i ljekarnama, pogledajte sekciju “Dodatne usluge”.

BUĐENJE

Na raspolaganju vam je usluga buđenja. Obratite se recepciji.

PORUKE I POŠTA

Sva pošta ili poruke čuvat će se na recepciji gdje ih možete preuzeti kad vam to odgovara.

IZGUBLJENE STVARI

Sve se pronađene stvari spremaju i čuvaju. Obratite se recepciji za pomoć.

PRTLJAGA

Za pomoć oko prtljage i eventualno odlaganje obratite se recepciji.

MINI BAR

Konzumacija pića iz mini‑bara naplaćuje se prema istaknutom cjeniku i zaračunava na račun sobe.Konzumacije zabilježite na obrazac koji dostavite recepciji. Ako je potrebno popuniti mini‑bar ili imate dodatne zahtjeve, obratite se recepciji. Molimo da ne koristite mini‑bar u druge svrhe.

TELEVIZIJA I RADIO

1

INFO KANAL

2

HRT1

3

HRT2

4

HRT3

5

RTL

6

RTL2

7

NOVA TV

8

RAI 1 HD

9

RAI 2 HD

10

RAI 3 HD

11

RAI Storia

12

RAI Sport +

13

RAI GULP

14

Euronews Italian

15

TV SLO 1

16

TV SLO 2

17

ZDF

18

KABEL 1

19

SAT 1

20

PRO 7

21

KIKA

22

VOX AUSTRIA

23

VOX up

24

SUPER RTL AUSTRIA

25

NICKELODEON / MTV+

26

EUROSPORT GERMANY

27

BBC WORLD

28

EURONEWS

29

RUSSIA 24

30

RTR

31

KARUSEL

32

TV5 MONDE

33

M6 SUISSE

34

W9 Suisse

35

Euronews French

36

TVP INFO

37

CT 24

38

DUNA

39

HR2

40

BBC ENGLISH

* Lista televizijskih programa i radijskih postaja podložna je promjenama bez prethodne najave.

VRIJEDNOSTI / SEF

Na raspolaganju vam je sigurnosni sef koji se nalazi u sobi. Upute za korištenje nalaze se na sefu. Hotel ne odgovara za vrijednosti ostavljene u hotelskim sobama. Eventualni gubitak ili pronalazak stvari molimo prijavite recepciji.

NE OMETAJ

Znak „Ne ometaj” koji postavite na vanjsku stranu vrata u potpunosti će se poštivati. Ako ne želite odgovarati na telefonske pozive ili kad ih odlučite ponovno preuzimati, obavijestite recepciju.

POSTELJINA I RUČNICI

Usluga zamjene ručnika dostupna je svakodnevno. Zamjena posteljine vrši se svaka 2 dana ili po potrebi. U želji da vaš boravak učinimo što ugodnijim, naše osoblje rado će vam pomoći trebate li dodatne jastuke, plahte, ručnike ili toaletne potrepštine.

Radi podizanja ekološke svijesti i racionalnog korištenja energije, molimo vas da u kadi ili tušu ostavite samo ručnike koje želite zamijeniti.

Za sve informacije obratite se recepciji.

USLUGA PRANJA, GLAČANJA I KEMIJSKOG ČIŠĆENJA

U ormaru se nalazi obrazac za pranje i peglanje rublja te vrećica za odlaganje rublja. Molimo da uredno ispunite obrazac. Prvu kopiju zadržite za sebe, a ostale odložite u vrećicu zajedno s rubljem. Vrećicu ostavite na vidljivom mjestu u sobi. Usluga pranja i glačanja obračunava se prema važećem cjeniku. Usluga kemijskog čišćenja dostupna je od ponedjeljka do petka, od 7:00 do 14:00 sati. Odjeća zaprimljena od 7:00-10:00 sati vraća se isti dan do 18:00 sati, odjeća zaprimljena nakon 10:00 vraća se drugi dan do 18:00 sati. Za sve dodatne informacije obratite se recepciji.

DJEČJI KREVETIĆ

Dostupan na upit. Obratite se recepciji.

ELEKTRIČNA ENERGIJA

Lokalni napon je 220 V.

KLIMATIZACIJA I GRIJANJE

Molimo da radi uštede energije i zaštite okoliša tijekom hlađenja ili grijanja sobe prozore i vrata držite zatvorenima. U slučaju poteškoća i nejasnoća obratite se recepciji.

KUĆNI LJUBIMCI

Kućni ljubimci su dozvoljeni uz naknadu prema važećem cjeniku, osim u ugostiteljskim objektima.

ŠTETE I KVAROVI

Unatoč stalnom nadzoru postoji mogućnost da nešto u vašoj sobi nije u ispravnom stanju. O tome obavijestite recepciju do 22 sata. Kvar će biti uklonjen u najkraćem mogućem roku.

Ugostiteljski objekti

PANSIONSKI RESTORAN

Započnite dan bogatim bife doručkom ili uživajte u jelima odabranim za vas u sklopu pansionskog obroka.

Vrijeme posluživanja obroka je sljedeće:

Doručak: 6:00 - 10:00
Ručak: 12:00 - 15:00
Večera: 18:00 - 21:00

À la carte RESTORAN KAMOV

Nalazi se u prizemlju hotela. Za više informacija obratite se recepciji.

Cafe bar Dante

Nalazi se iznad recepcije i otvoren je od ponedjeljka do subote od 7:00 - 21:00. Idealan za opuštenu kavu, omiljeni kolač ili tek užitak druženja u elegantnom okruženju.

Doručak u sobu

Za uspješan početak dana i radi vaše udobnosti, preporučujemo vam uslugu doručka u sobu. Molimo vas izvjesite ispunjeni obrazac narudžbe na vanjskoj strani vrata vaše sobe.

Narudžbe se primaju do 5:00 sati ujutro.

Lunch paket

Niste li u mogućnosti iskoristiti neku od usluga prehrane u našim restoranima, molimo vas da otkažete korištenje obroka u zamjenu za lunch paket dan ranije, do 20:00, na recepciji hotela.

Aktivnosti i doživljaji

Wellness i SPA

Nalaze se na najnižoj etaži hotela. Wellness centar ima bio, tursku i finsku saunu, relax zonu s kromoterapijom, prostorije za masažu. Nudi i tretmane za njegu lica i tijela. Za cijene, informacije i rezervacije obratite se recepciji wellnessa ili nazovite 6175.

Fitness

Iskoristite mogućnost korištenja fitness dvorane, koja se nalazi u sklopu wellness centra.

Za sve informacije obratite se recepciji wellnessa ili nazovite 6175.

Mice

Dvorane za sastanke JOZEFINA I LUJZIJANA

Hotel raspolaže s dvije dvorane kapaciteta do 30 i 60 mjesta. Dvorane Jozefina i Lujzijana mogu se spojiti u dvoranu kapaciteta 130 mjesta. Za sve informacije obratite se recepciji.

KONFERENCIJSKA DVORANA Karolina

Hotel raspolaže s konferencijskom dvoranom kapaciteta do 80 mjesta. Za sve informacije obratite se recepciji.

SOBA ZA SASTANKE MORETTO

Hotel raspolaže sa sobom za sastanke kapaciteta 10 mjesta. Za sve informacije obratite se recepciji.

POSLOVNI CENTAR

Opremljen poslovni centar nalazi se u prizemlju hotela. Za sve informacije obratite se recepciji.

Dodatne usluge u objektu

LIJEČNIK / ZUBAR

Zatreba li vam pomoć liječnika ili zubara molimo obratite se recepcijskom osoblju. Lječničke i zubarske usluge plaćate izravno liječniku ili zubaru.

TAKSI

Za sve informacije molimo obratite se recepciji.

Očuvanje okoliša

POMOZITE NAM OČUVATI OKOLIŠ

Predano radimo na očuvanju okoliša i održivosti, stoga smo usvojili vlastitu politiku održivog poslovanja. Naš cilj je smanjenje utjecaja koje upravljanje objektom ima na okolinu primjenom najbolje prakse i pozornom upotrebom prirodnih resursa. Znamo da se brinete o okolišu, stoga vas molimo da nam pomognete u ostvarivanju ciljeva tako da se i sami pridržavate sljedećih mjera:

  • Štedimo vodu - voda je rijedak resurs koji izravno utječe na okolinu, stoga pokušavamo smanjiti potrošnju vode gdje god je to moguće. Pomozite nam zatvaranjem slavine dok nanosite šampon ili perete zube.
  • Štedimo energiju - molimo, gasite svjetla koja vam nisu potrebna, a s obzirom na to da temperaturu sobe održavamo s pomoću automatiziranog klimatizacijskog sustava, molimo vas da sva vrata i prozore držite zatvorenima kako bi sustav mogao raditi.
  • Smanjimo količinu otpada - molimo da sav otpad i opuške odlažete u odgovarajuće kante za smeće.
  • Prevencija zagađenja vode i tla kako bismo smanjili opasnost od zagađenja, molimo vas da pozorno rukujete masnim tekućinama i gorivom. U slučaju nezgode molimo vas da se obratite našem osoblju koje će vam pomoći i opskrbiti vas sredstvom za upijanje masnih tekućina.

Sigurnost

VAŠA SIGURNOST

Upoznajte se s putovima i izlazima u slučajevima evakuacije, koji su istaknuti na ulaznim vratima vaše sobe. Odgovornim ponašanjem pridonesite vlastitoj sigurnosti i sigurnosti ostalih gostiju i djelatnika.

Molimo vas, budite pažljivi i oprezni radi izbjegavanja mogućnosti požara.

U SLUČAJU VATRE I DIMA U SOBI

Nazovite recepciju na broj 6100, navedite svoj broj sobe i točno opišite što se događa. Ako je soba ispunjena dimom, prekrijte usta, nos i oči vlažnim rupčićem i ručnikom. Napustite sobu i zatvorite vrata za sobom. Slijedite znakove na hodnicima označene zelenom bojom. Ne koristite dizalo jer se ono zaustavlja u slučaju opasnosti, nego idite stubama kao što je označeno na planu evakuacije.

POŽARNA UZBUNA

Ako vrata nisu vruća, oprezno ih otvorite i napustite sobu te krenite prema najbližem evakuacijskom izlazu. Ponesite ključ sa sobom kako biste se mogli vratiti u sobu ako vam evakuacijski put bude presječen. Ako je hodnik ispunjen dimom, prekrijte usta, nos i oči vlažnim rupčićem ili ručnikom. Pri bijegu kroz zadimljene hodnike sagnite se jer je dim rjeđi pri podu. Slijedite znakove na hodnicima označene zelenom bojom. Ne koristite dizalo jer se ono zaustavlja u slučaju opasnosti, nego idite stubama kao što je označeno na planu evakuacije.

OSTANAK U SOBI

Ako su vrata vruća, ne otvarajte ih. Navlaženim ručnicima, posteljinom i odjećom obložite vrata i ventilacijske otvore kako biste spriječili ulazak dima i otrovnih plinova. Nazovite recepciju na broj 6100 i recite gdje se nalazite. Ostanite pribrani i pričekajte daljnje upute. Stanite do prozora kako biste bili uočljivi izvana. Pričekajte vatrogasce.

SPRIJEČITE NASTANAK POŽARA

  • Ne pušite u postelji
  • Ne praznite pepeljaru u kantu za otpatke
  • Ne ostavljajte uključene električne aparate, goruće svijeće i slično bez nadzora.

Zahvaljujemo na razumijevanju i suradnji.

Posluga u sobu

Posluga u sobu dostupna je od 06:00 do 22:00 sata pozivom na broj 6817 i naplaćuje se prema važećem cjeniku.
Naknada za poslugu u sobu iznosi 6,00 € po dostavi. Radi vaše udobnosti, molimo vas da nakon jela nazovete broj 6817 kako bismo sklonili pladnjeve.

Plaćanje

Plaćanje je moguće isključivo u eurima.